Fish Pepper&Jalafuego

Fish Pepper&Jalafuego

Postprzez raytheon » 1 gru 2014, o 22:54

widzę, że Fish Pepper jest kultywarem rzadko spotykanym wśród nas, co mnie nieco dziwi...
co nieco mniej dziwi, że wielu z nas lubi Jalapenos...
od 2 lat mam Fish Peppers&Jalafuegos,
FP - każdy, przynajmniej zdaje mi się, że wie,
Jalafuego - mawiają, że najmocniejsze z Jalapenos... trudno powiedzieć, nie znam się na Jalapenos, no może poza tymi, w wydaniu meksykańskim, ale to, jak sądzę była lipa turystyczna, niemniej jak skonsumowałem, to ciekawie zabrzmiało, miąższ, kolor, faktura, niby Jalapeno, ostrość już niekoniecznie...
tak czy owak: do rozdysponowania mam parę paczek (10 x 10) FP i Jalafuego,
czego oczekuję: pokrycia kosztów przesyłki i pięknej rośliny bez względu na kultywar, oczywiście na mój koszt, gdyż wiem, że nie będę miał czasu się zając własnoręcznie uprawą...
odpowiedzi: PW
pzdr
Ray
Avatar użytkownika
raytheon

MAŁOMÓWNY
 
Posty: 69
Dołączył(a): 22 cze 2013, o 19:11
Papryki:

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Fish Pepper&Jalafuego

Postprzez Mr. Ed » 1 gru 2014, o 23:04

Akurat hodowałem Fish Pepper w tym sezonie i raczej mnie zawiodła. Owszem, ciekawa i atrakcyjna roślina, efektowne odbarwienia na liściach i na niedojrzałych owocach, ale krzak był delikatny, trzeba było wcześnie podpierać, zbiory skromne, a poza tym przyciągał mszyce na potęgę. O Jalafuego nie mogę się wypowiadać ale wygląda obiecująco.

Co masz na myśli mówiąc "oczekuję pokrycia kosztów przesyłki i pięknej rośliny bez względu na kultywar, oczywiście na mój koszt"? Podaj końcową cenę za 10 nasion z wysyłką, bo ten biedny prosty inżynier nie całkiem rozumie... :)
.

Wysłane z mojego starego peceta z użyciem palców.

Growbox na białych LED-ach | Growlog 2014 | Growlog 2015 | Growlog 2016 | Growlog 2017
Avatar użytkownika
Mr. Ed

CHILIHEADMOD
SUPER CHILIHEAD
 
Posty: 1024
Images: 380
Dołączył(a): 16 kwi 2013, o 10:47