Test LED-ów.

Test LED-ów.

Postprzez pietrekzad » 19 lut 2014, o 12:03

Witam.
Na początku napiszę iż jestem początkującym hodowcą.
Postanowiłem sprawdzić jak krzaczki zachowują się pod oświetleniem LED i w związku z tym zbudowałem mały panel. Do budowy wykorzystałem 14 czerwonych diód (3 waty) o długości fali 660nm, 5 diód (3 waty) niebieskich o długości fali 450nm. Z uwagi na fakt iż światło z panelu było bardzo nieprzyjemne dla oczu to po dwóch dniach dołożyłem jedną 13 watową diodę o zimnej barwie światła na osobnym radiatorze. Panel oświetla boxa o wymiarach 60cm x 60cm x 82cm. Pytanie do bardziej doświadczonych:
Czy roślinki rosną prawidłowo w czasie i czy zastosowanie lamp CCFL dałoby lepsze efekty? Coś zmienić coś dodać ?. Wszystkie porady mile widziane.

Panel:
Obrazek
Box: (Po prawej 7x Moruga Yellow - 17dni po wykiełkowaniu)
Obrazek

Przezimowane Piri Piri. 20 Styczeń 2014:
Obrazek
4 Luty 2014:
Obrazek
19 Luty 2014:
Obrazek

Autor postu otrzymał pochwałę
Avatar użytkownika
pietrekzad

NOWY
 
Posty: 31
Images: 87
Dołączył(a): 19 lut 2014, o 10:51
Lokalizacja: Wołomin
Pochwały: 1
Papryki:

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Test LED-ów.

Postprzez Czitos » 19 lut 2014, o 16:17

Super ruszylo <thumright>
Avatar użytkownika
Czitos

UŻYTKOWNIK
 
Posty: 176
Dołączył(a): 22 wrz 2012, o 13:38
Lokalizacja: Wrocław
Papryki:

Re: Test LED-ów.

Postprzez blabla » 19 lut 2014, o 21:19

Kurcze, ja trochę nie w temacie ledów, ale nie wiedziałem, że można aż tak ekstremalnie przycinać rośilny, żeby poszły na boki. Chociaż ja nie jestem aż tak odważny ze swoimi.
Avatar użytkownika
blabla

NOWY
 
Posty: 26
Images: 0
Dołączył(a): 27 paź 2013, o 20:15
Papryki:

Re: Test LED-ów.

Postprzez beerciik » 19 lut 2014, o 22:03