karlos napisał(a):1. Inicjatywa bardzo szlachetna. Pomysł ok.
2. Potrzebny jest redaktor.
3. Forum jest skarbnicą wiedzy. Wystarczy poczytać i osoba z zacięciem może nabazgrać poradnik
4. Jeśli poradnik powastanie proponuje wydać go na allegro. Dać cene 4,99zł i to co uda się uzbierać dać na serwer/konkursy!
Z allegro pomysł dobry, ale jeżeli mówisz o sprzedaży dokumentu elektronicznego, to pewnie rozejdzie się po sieci za darmo, natomiast poradnik wydrukowany (ze zdjęciami itd) który byłby stosunkowo "wielostronny" pewnie będzie przewyższał koszt produkcji/aukcji itd... ponad zarobek. Ktoś kto miałby to drukować na swój koszt pewnie musiałby to sobie dokładnie przeliczyć.
Według mnie tak jak wcześniej pisałem, póki co trzeba stworzyć wersję roboczą w google docs
w tym pliku , tak aby każdy mógł dodać coś od siebie, poprawić błędy (nie tylko teoretyczne ale i ortograficzne itd.) i w momencie kiedy wszyscy uznają, że dany dział jest gotowy, można by go gdzieś zapisać i pozostawić w oczekiwaniu na dalsze działy. Opisać każdy dział szczegółowo, uwzględniając zdjęcia, własne wizje (z doświadczenia i nie tylko) może zająć troszkę czasu.
Wiadomo, że nie każdy ma czas, żeby czytać wszystko dokładnie, analizować i poprawiać błędy. Jeden może wiedzieć dużo z danego działu drugi z innego a ktoś inny może potrafi "ubrać" to wszystko w ładniejsze słowa, dlatego póki co google docs wydaje się być dobrym rozwiązaniem. Każdy może wejść w link, coś zmienić/dopisać i automatycznie jego zapis pozostaje w dokumencie nawet po wyjściu z przeglądarki przyciskiem "x"