Podłączenie gniazd gu10 do gniazdka

Podłączenie gniazd gu10 do gniazdka

Postprzez Acho » 28 sty 2019, o 18:29

Witam,
Zamierzam zamówić te oto gniazda https://allegro.pl/oferta/10xgniazda-pr ... 6691542724 na żarówki ledowe do boxa i nie mam za bardzo pojęcia jak to podłączyć, jestem raczej zielony w te klocki, a widzę, że kilka osób na forum z tych gniazd korzystała. Czy mogę te kabelki wetknąć po prostu do gniazdka? Wtedy trzeba by je jakoś przymocować nie? Bo te oprawki nie mają wtyczek. Po za tym fajnie by było, żeby wtyczka była jednak jedna zamiast dziesięciu ;] Są do dostania jakieś przejściówki czy złączki, żeby w prosty sposób podłączyć to pod wtyczkę i do gniazdka, czy trzeba się bawić w łączenie kabelków, lutowanie itp.?
Avatar użytkownika
Acho

ŚWIEŻAK
 
Posty: 2
Dołączył(a): 31 mar 2018, o 12:37
Papryki:

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Podłączenie gniazd gu10 do gniazdka

Postprzez ooryginall » 28 sty 2019, o 19:01

Cześć, można bawić się w lutowanie albo prościej połączyć kable za pomocą kostki zaciskowej (otwór 6mm2 a najlepiej 10mm2 wtedy bez problemu idzie wsunąć w kostkę przy większej ilości przewodów), trzeba tylko dobrze skręcić kable przed włożeniem do kostki (sam tak robiłem) <thumright> Łączyć najlepiej równolegle wtedy możesz indywidualnie konfigurować ilość żarówek. W schemacie szeregowym musisz mieć wpięte wszystkie żarówki bo brak jednej spowoduje brak zasilania dla całego obwodu. Odcinek kabla ze wtyczką również analogicznie należy włączyć w obwód <salut>
Avatar użytkownika
ooryginall

ROZGADANY
 
Posty: 205
Dołączył(a): 20 kwi 2015, o 15:25
Lokalizacja: Oława k. Wrocławia
Pochwały: 5
Papryki: 21 odmian - sezon 2019

Re: Podłączenie gniazd gu10 do gniazdka

Postprzez Mr. Ed » 28 sty 2019, o 22:12

Kostki. Kupisz za kilka złotych w każdym sklepie elektrycznym:

4937
.

Wysłane z mojego starego peceta z użyciem palców.