Sprzedam ostre i najostrzejsze

Sprzedam ostre i najostrzejsze

Postprzez Malgorzata601 » 4 paź 2015, o 07:07

Witam!

Posiadam sporo odmian papryk ostrych, sprzedaję je mixie lub te najostrzejsze osobno. Zajmuję się ich uprawą i sprzedażą od kilku lat. Owoce są w większości zrywane z krzaczków dopiero po złożeniu zamówienia, tuż przed wysyłką.
Dostępne są:
- habanero chocolate - 30 zł/kg (około 100 szt. papryk w kg), dostępne około 10 kg

- habanero red - 30zł/kg (około 150 szt. papryk w kg), dostępne około 5 kg

- Trinidad scorpion yellow - 70 zł/kg (około 110 szt. papryk w kg) - dostępne około 5 kg

-Trinidad scorpion red - 70zł/kg - dostępne około 5 kg


- mix - 20zł/kg - dostępne około 30 kg

- caroline reaper - znajduje się w księdze rekordów Guinessa jako najostrzejsza na świecie! <chili> <chili> - 100zł/kg (około 105 szt. papryk w kg) - dostępne około 5 kg

- bishop/ zvonek - 25 zł/ kg, dostępne około 5 kg

Z racji tego, iż owoce są zrywane na świeżo, podane ilości są wyłącznie orientacyjne.

Wysyłam zgodnie z cennikiem poczty polskiej (do 4 kg paczka priorytetowa - 16,60 zł lub kurier - 20 zł).
Minimalne zamówienie - 1 kg, mogą być łączone różne odmiany.

<chili> <chili>
Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu.

Pozdrawiam <salut>
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
Malgorzata601

NOWY
 
Posty: 13
Dołączył(a): 3 paź 2015, o 16:46
Papryki:

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Sprzedam ostre i najostrzejsze

Postprzez pafcioo » 4 paź 2015, o 07:57

A jakie papryczki będą w mixie?
Avatar użytkownika
pafcioo

ŚWIEŻAK
 
Posty: 7
Dołączył(a): 30 wrz 2015, o 18:30
Lokalizacja: Zamość
Papryki:

Re: Sprzedam ostre i najostrzejsze

Postprzez raytheon » 4 paź 2015, o 08:24

Droga Małgorzato,
zauważam, że wyskoczyłaś tutaj jak Filip z konopii,
to Twój pierwszy post, jak widzę,