Lekkie przebarwienia na liściach

Leczenie, zapobieganie

Lekkie przebarwienia na liściach

Postprzez ponkuck » 26 kwi 2020, o 13:21

Witam.

Nie ukrywam, ze jestem zielony jesli chodzi o choroby roslin, wiec prosilbym o pomoc lub nakierowanie, gdzie co i jak mam szukac na forum lub w internecie. Otoz kilka dni temu zauwazylem na Karolince przebarwienia na liscisch, a dzis takze na innych odmianach, m.in. na Jalapeno.

Ktos ma jakis pomysl? Roslinki juz sa w donicach docelowych, jesli temp w nocy ponizej 5st to wprowadzam do domu powiedzmy 23-8, jesli wieksza temp ciagle na balkonie. Obawiam sie, ze moze miec wplyw na to kontakt lisci z podlozem i nie chcialbym, aby to stopniowo postepowalo na gorne liscie. Niestety sadzonki szly bardzo w bok, a nie w gore i nie mialem mozliwosci isch plycej wsadzic w ziemie. Ledwo korzenie przykryte, a tu juz zaraz rozlozyste pary lisci, ktore automatycznie lekko opadaja i dotykaja ziemi. Kilka zdjec dla zobrazowania sytuacji.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
ponkuck

NOWY
 
Posty: 13
Dołączył(a): 28 lut 2020, o 18:03
Papryki:

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Lekkie przebarwienia na liściach

Postprzez mih000 » 27 kwi 2020, o 09:43

Przypalenia od słońca
Avatar użytkownika
mih000

SUPER CHILIHEAD
 
Posty: 1049
Images: 256
Dołączył(a): 24 lut 2014, o 13:58
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 41
Papryki: Głównie superhoty :)

Re: Lekkie przebarwienia na liściach

Postprzez ponkuck » 28 kwi 2020, o 11:58

Ok, czyli mam sie niczym nie martwic?

Dopytuje, gdyz jestem troche zdziwiony. Na wiekszosci roslinek mam takie przebarwienia, mniejsze lub wieksze, a na dworze codziennie sa od jakiegos miesiaca, a nie ma jakis upalow czy przesadnego slonca. Dodam, iz problem zaczal sie pojawiac dopiero od tygodnia, od momentu wsadzenia do duzych donic - przy przesadzaniu kazda dokladnie ogladalem i byly piekne zdrowe zieloniutkie.
Avatar użytkownika