Carolina Reaper - problem

Leczenie, zapobieganie

Carolina Reaper - problem

Postprzez PaczyX » 26 cze 2017, o 08:45

Witam,

szukałem i nie znalazłem takiego problemu... dostałem od znajomego sadzonkę papryczki carolina reaper gotowa do przesądzenia, umieściłem ja w większej doniczce, pod ziemia jest podkład z białych kamyków kupiony razem z ziemia w kwiaciarni, podlewałem kranówką przefiltrowaną w dzbanku brita. Roślina rosła bardzo szybko aż ostatnio zauważyłem że pojawiły się na jej liściach (najstarszych) brązowe kropki... Ktoś może się spotkał z czymś takim? Czym to zwalczyć? Znajomy mówił że na innego rodzaju papryce miał podobnie i okazało się ze doniczka była po prostu za mała. Po przesadzeniu pomogło, oczywiście zrobię to ale może po wyglądzie będziecie w stanie powiedzieć coś więcej? Dodam ze jestem nowicjuszem i jest to moja pierwsza roślina :)

2017-06-26 07.13.42 HDR.jpg


2017-06-26 07.13.48.jpg


2017-06-26 07.13.52.jpg


Dzięki z góry za rady, uwagę i wyrozumiałość... <salut>
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Avatar użytkownika
PaczyX

ŚWIEŻAK
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26 cze 2017, o 07:17
Papryki: Carolina Reaper

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Carolina Reaper - problem

Postprzez mih000 » 26 cze 2017, o 12:08

Roslina głoduje, zarówno z powodu braku słońca jak i składników odżywczych. Możesz zasilić ją gotowym nawozem dedykowanym do papryk, najlepiej dolistnie. No i przede wszystkim ustaw ją w innym miejscu żeby miała min 10h słońca dziennie
Avatar użytkownika
mih000

SUPER CHILIHEAD
 
Posty: 1049
Images: 256
Dołączył(a): 24 lut 2014, o 13:58
Lokalizacja: Poznań
Pochwały: 41
Papryki: Głównie superhoty :)

Re: Carolina Reaper - problem

Postprzez PaczyX » 26 cze 2017, o 12:32