Na ratunek papryczce

Leczenie, zapobieganie

Na ratunek papryczce

Postprzez wotkie » 27 sie 2016, o 10:11

Witam, jestem początkującym hodowcą papryczek. Przez wakacje pracowałem u znajomego przy sadzonkach itp. i za dobrą pracę dostałem papryczkę Trinidad Moruga Scorpion, roślina jest już duża - nawet już 4 papryczki mi urosły, ale mam pewien problem... przez jakieś trzy tygodnie wszystko było wręcz bardzo dobrze papryczki rosły, listki były w porządku itd. teraz niestety coś się dzieje z moją papryczką a że jestem w tym zielony to liczę na waszą pomoc :)

Otóż listki papryczki straciły tak jakby na sile, one po prostu zwisają (w nocy lekko się unoszą). Myślę, że byłem zbyt troskliwy i za często podlewałem papryczkę, lub słońce jest za mocne. Papryczka stała na balkonie od południowej strony w pełnym słońcu, a podlewałem ją codziennie ok. 0,5l wody (i w tym chyba był mój błąd). Aktualnie wstawiłem papryczkę do domu do cienia, oraz nie podlewam jej już od jednego dnia, gdyż po sprawdzeniu palcem na głębokość ok 2-3cm czuję, że ziemia jest wilgotna, jeśli to nie pomoże to nie mam pojęcia o co chodzi :( Na listkach pojawił się także dziwny szary nalot (wcześniej go nie było, lecz odkąd ją dostałem na listkach są żółtawe plamki).

Tutaj zamieszczam zdjęcia, liczę na waszą pomoc :)
Spoiler:
Avatar użytkownika
wotkie

ŚWIEŻAK
 
Posty: 2
Images: 7
Dołączył(a): 27 sie 2016, o 09:41
Papryki: Trinidad Moruga Scorpion

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Na ratunek papryczce

Postprzez AmiLoseQ99 » 27 sie 2016, o 14:57

Mączniak prawdziwy jeden oprysk z topsin'u M 500 SC i po problemie, ale nie wiem jak jest z użyciem go na owoce niech się bardziej doświadczeni wypowiedzą <salut>
Pozdrawiam <salut>
Avatar użytkownika
AmiLoseQ99

MAŁOMÓWNY
 
Posty: 69
Dołączył(a): 24 kwi 2016, o 19:30
Lokalizacja: Grybów woj. Małopolskie
Pochwały: 3
Papryki:

Re: Na ratunek papryczce