Bryndza - pierwszy sezon [2018]

Pamiętnik ogrodnika

Bryndza - pierwszy sezon [2018]

Postprzez Bryndza » 28 lis 2017, o 15:55

Witam,
Nasiona chili zamówiłem "przy okazji" z resztą egzotyków, prawie 2 tygodnie temu. Te tropikalne jeszcze potrzebują czasu, natomiast 4/5 odmian chili już częściowo powschodziło. Naświetlam dodatkowo ledem 10W co świeci jak 60W (nie znam się za bardzo, te dwie wartości są podane w specyfikacji). Dwie wysiane do wełny w hydroponice. Kilka kasków musiałem pościągać, ale to pewnie efekt braku moczenia. Na wiosnę planuje większość umieścić w szklarni. Pale w piecu i licze na sukces :) Poniżej lista papryk. Pozdrawiam! :)

- Trinidad Moruga Scorpion czekoladowe
- Habanero biała gigant
- Trinidad Congo czerwona
- Takanotsume
- Little Elf
- Fish Pepper
- Habanero Black Stinger
- Caroline Reaper
- Aji White Fantasy
- Explosive Ember
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 10 kwi 2018, o 18:50 przez Bryndza, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Bryndza

NOWY
 
Posty: 20
Dołączył(a): 26 lis 2017, o 19:14
Pochwały: 1
Papryki:

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Bryndza - pierwszy sezon [2018]

Postprzez DarkSkorpion » 28 lis 2017, o 21:40

Czemu wybrałeś fioletowe żarówki? One dobre na kwitnienie. Teraz trzeba wzrost.
Pomagam w uzyskaniu odszkodowań i świadczeń z wypadków.
Avatar użytkownika
DarkSkorpion

UŻYTKOWNIK
 
Posty: 178
Images: 2
Dołączył(a): 18 wrz 2016, o 19:19
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 4
Papryki: Habanero, Trinidad Moruga Scorpion

Re: Bryndza - pierwszy sezon [2018]

Postprzez solymr » 28 lis 2017, o 22:19

Coś CI się pomyliło. W przypadku LEDów gdy masz mieszankę czerwonych i niebieskich diod to światło jest fioletowe i takowe jest dobre na cały rok życia rośliny. W końcu są to promienie o długości odpowiedniej do fotosyntezy. Rozróżnienie masz w przypadku światła białego, zimne na wegetację, ciepłe na na kwitnienie.