Jose Jalapeno 2012

Pamiętnik ogrodnika

Jose Jalapeno 2012

Postprzez Jose Jalapeno » 8 kwi 2012, o 20:36

Witam!
Jestem nowicjuszem więc z góry proszę o wyrozumiałość. Jest to moja pierwsza hodowla chili i chyba coś schrzaniłem...

Zakupiłem nasiona Jalapeno, Cayenne, Ancho i Habanero Orange. Wysiałem je jakiś miesiąc temu, z ziemi zaczęły wychodzić po tygodniu, więc miałem nadzieję że fajnie to pójdzie. Niestety dziś widzę że chyba jednak wszystko pójdzie w cholerę...
Rosna już miesiąc a maja średnio około 5 cm, dwa są trochę wyższe, ale za to te mniejsze maja juz po 5/6 liści. Niby ok, tylko że niektóre liście robią się im jaśniejsze. Co gorsza dziś jednemu odpadł jeden listek a przed chwilą zobaczyłem że w szklarence lata mi muszka! Co jest grane?
Zastanawiam się jak powinny wyglądać papryczki po miesiącu i co się z nimi dzieje... Zapewne popełniłem jakiś błąd, mimo że czytałem sporo o hodowli (pewnie za mało:/)

Ziemia jakiej użyłem to taka zwykła ze sklepu o ph 5,5-6,5
Siedzą w szklarence, gdy jest ciepło to zdejmuję pokrywę żeby nie miały za ciepło, staram się utrzymywać im temperaturę około 25-28 stopni.
Na początku podlewałem po troszku codziennie, gdy się ukorzeniły to rzadziej.
Przydaly by się zdjęcia, ale te podeślę Wam jutro, przyjedzie kuzynka z dobrym aparatem to pstryknę żeby wszystko było fajnie widać :)

Liczę na Waszą pomoc, nawet jeżeli ta hodowla ma upaść to następna już musi mi wyjść, bo już dawno nie jadłem chili! :)
Ostatnio edytowano 12 kwi 2012, o 19:21 przez Jose Jalapeno, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Jose Jalapeno

NOWY
 
Posty: 44
Images: 14
Dołączył(a): 2 mar 2012, o 23:47
Lokalizacja: Solec Kujawski
Papryki:

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Edson 2012

Postprzez xlukaszox » 8 kwi 2012, o 20:40