Nawozy Peters Professional wydajność

Nawozy Peters Professional wydajność

Postprzez sylcia » 21 mar 2013, o 10:07

Witam, jestem początkująca, szczególnie w nawożeniu :P mam kilka pytań a wiem, że Wy jako doświadczeni hodowcy ostrych cudów wiecie najlepiej co i jak.
Wyczytałam na forum dużo pozytywnych opinii o nawozach Peters- Plant Starter, Grow Mix i Blossom Booster dlatego mam zamiar kupić je do swoich roślinek.

I tutaj moje pytanie: mam ogólnie 46 nasionek, 14 już wykiełkowanych. Zakładając, że wszystkie dadzą radę chcę się zapytać ile nawozu zużyję na nawożenie ich wszystkich? Przeczytałam, że nawozy te rozrabia się w przypadku nawożenia 1xtydzień w proporcji 0,8-2g/litr. Zakładając roztwór 1g/litr, 100g nawozu (dostępnego na all) wystarczy na 100litrów, w przypadku 2g/l na 50l. Więc na moje 46papryczek (w optymistycznej wersji) trzeba się będzie chyba postarać bardzo żeby wylać 1litr jednorazowo?
Tak sobie głośno myśląc dobrze rozumuję, że póki co każdego rodzaju nawozu wystarczy mi po 1 opakowaniu 100gramowym?
Avatar użytkownika
sylcia

MAŁOMÓWNY
 
Posty: 80
Images: 5
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 10:11
Papryki: Habanero White, Habanero Red, Thai Chili, Cuban Black, Aji Lemon, E.Ember

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Nawozy Peters Professional wydajność

Postprzez franekzgr » 21 mar 2013, o 10:35

Plant startera na pewno wystarczy, bo siewek wiadomo że nie podlewasz Bóg wie jaką ilością.
Co do dwóch pozostałych to ciężko oszacować, zależy w jakich proporcjach będziesz ostatecznie rozpuszczać, czy podłoże będzie chłonąć wodę, czy chcesz nawozić regularnie czy tylko np interwencyjnie, jakie będą miały warunki pogodowe itp.

O ile na podlanie 46 siewek nie potrzeba mega dużo wody, o tyle na podlanie 46 dużych papryk w pojemnikach 7-10l lub w gruncie na pewno potrzeba więcej i 100 g (100 litrów) wystarczy na kilka podlań.

P.S.