Potrzebne 2 porady od znających się na rzeczy. :)

Masz pytanie, rozpocząłeś przygodę ten dział jest dla Ciebie.

Potrzebne 2 porady od znających się na rzeczy. :)

Postprzez mostmadi » 1 lip 2015, o 14:38

Witam! <salut>

1.Potrzebuję porady co do rozpoznania tej papryki. Dostałem nasionka od kolegi, papryka wyrosła i jest dosyć ostra (ostrość habanero RED) jednak nigdzie nie mogę znaleźć jej nazwy. Jeśli ktoś coś wie, lub ma podobny okaz papryki to chętnie poznam jej nazwę oraz opinie co do niej.

2. Jestem zielony co do papryk i tych rzeczy, co do wieku to jeszcze nawet 2 na przodzie nie strzeliła, więc i doświadczenia życiowego co do roślin brak. Moje pytanie brzmi: Czy to już pora owocowania?

Posiadam małą, prowizoryczną szklarnie (bo totalne ze mnie beztaleńcie :? ) i kilkadziesiąt papryk już od dawna kwitnie. Obrywam kwiaty, bo papryki wydają mi się jeszcze za małe do owocowania (mają około 40-50cm). Czy powinienem już pozwolić im na owocowanie, żeby nie było za późno i owoce mogły spokojnie dojrzeć do jesieni? Czy jeszcze mogę dać im tydzień-dwa na podrośnięcie?

Dziękuję i wysyłam kilka zdjęć. Zdjęcia papryki do rozpoznania (prośba nr 1) i zdjęcia innych papryk (prośba nr 2). <thumright>
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
mostmadi

SPONSOR
NOWY
 
Posty: 26
Dołączył(a): 6 lut 2015, o 00:45
Papryki:

Udostępnij:

Udostępnij dla Facebook Facebook Udostępnij dla Twitter Twitter Udostępnij dla MySpace MySpace

Re: Potrzebne 2 porady od znających się na rzeczy. :)

Postprzez lijden » 13 lip 2015, o 12:16

Nie znam się na rzeczy może tak jak koledzy ale co do pytania 2 - ja bym już nie obrywała kwiatów, może być tak że szybko przymrozki będą i oślinki szlag ci trafi, co do pytania nr 1 wydaje mi się że może to być Bolivian Rainbow, wygląda podobnoe jak mój
Avatar użytkownika
lijden

MAŁOMÓWNY
 
Posty: 88
Images: 161
Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 20:32
Lokalizacja: Mszczonów
Pochwały: 1